CEG

 

Sección: Cousiñas sobre o Plan de Igualdade. Capítulo 2. Obrigatoriedade.

Sección: Cousiñas sobre o Plan de Igualdade.  Capítulo 2. Obrigatoriedade.

Sección: Cousiñas sobre o Plan de Igualdade

Capítulo 2. Obrigatoriedade

É bastante coñecido que as empresas con 50 ou mais persoas traballadoras no seu cadro de persoal está obrigada a contar cun Plan de Igualdade (PI).

O que moita xente non sabe é que non é a única casuística de obrigatoriedade, que existen outras dúas:

•    Cando, nun procedemento sancionador, a autoridade laboral acorde a substitución das sancións pola elaboración e aplicación dun Pl, nos termos fixados na correspondente resolución.

•    Cando así o dispoña o Convenio Colectivo de aplicación na Empresa.


Para completar esta información, apuntar que, nas empresas nas que non existe a obriga de negociar un PI, tamén teñen algo que facer, tal e como se recolle na Lei Orgánica 3/2007 de 22 de marzo, para a igualdade efectiva de mulleres e homes, concretamente, no artigo 45.1: 
As empresas están obrigadas a respectar a igualdade de trato e de oportunidades no ámbito laboral e, con esta finalidade, deberán adoptar medidas dirixidas a evitar calquera tipo de discriminación laboral entre mulleres e homes, medidas que deberán negociar, e no seu caso acordar, cos representantes legais dos traballadores na forma que se determine na lexislación laboral.

En datas próximas, o capítulo 3 desta Sección: Cómputo das (50) persoas traballadoras.

Se tes outras dúbidas, queres saber mais, ou precisas asesoramento técnico personalizado, contacta co noso Gabinete técnico de Igualdade. 

 

[email protected]
981 555 888

Autor
Confederación de Empresarios de Galicia
Editor
Confederación de Empresarios de Galicia
Financiamento
Consellería de Promoción do Emprego e Igualdade
Gobierno de España
Ministerio de Trabajo y Economía Social
Servicio Público de Empleo Estatal (SEPE)
Dirección Xeral de Emprego
Xunta de Galicia
Formato
Electrónico
TwitterFacebook

Usamos cookies no noso sitio web para soportar características técnicas que melloran a súa experiencia de usuario.

Tamén usamos servizos de análise e estatísticas.