gl
  • es
  • gl

Estrutura funcional

Para cumprir cos seus obxectivos fundacionais e prestar servizo da maneira más eficiente posible, a Confederación de Empresarios de Galicia organízase en distintos departamentos, que conforman a súa estrutura funcional.

No seu conxunto, eses departamentos constitúen a área executiva da Organización, e dependen directamente da Secretaría Xeral.

  • Asistencia á Presidencia.
  • Coordinación e supervisión do funcionamento dos departamentos.
  • Fomento do asociacionismo empresarial.

  • Asesoramento á Presidencia da CEG nas relacións institucionais e protocolo.
  • Xestión da axenda da Presidencia da CEG. Supervisión e coordinación das relacións externas.
  • Organización e supervisión de eventos e actos empresariais da Presidencia e do seu Consello Asesor.
  • Apoio aos servizos e departamentos da CEG nas actividades que organicen.
  • Apoio á Secretaría xeral da Confederación.

  • Xestión administrativa

  • Interlocutor coas administración públicas e axentes sociais a través da participación en órganos consultivos da Comunidade Autónoma.
  • Elaboración de estudos, informes e propostas en materia laboral e asuntos socioeconómicos.
  • Asesoría legal, fiscal e sobre asuntos xurídicos.
  • Xestión dos recursos humanos

  • Promoción do autoemprego. Asistencia a emprendedores.
  • Formación para o emprego.
  • Prácticas en empresas.
  • Orientación profesional personalizada.
  • Captación de ofertas de emprego.

  • Axudas públicas e financiamento para empresas.
  • Apoio á participación en proxectos europeos.
  • Información e asesoramento sobre políticas europeas de interese empresarial.
  • Mercado interior europeo: libre circulación de persoas, mercadorías, servizos e capitais.
  • Procura de socios en mercados internacionais.
  • Como socios da Rede EURES- T, servizos de apoio e asesoramento aos traballadores e empresas que operan na Eurorrexión Galicia – Norte de Portugal.
  • Como membros da Enterprise Europe Network, servizos de apoio á empresa no mercado europeo.

  • Información e asesoramento sobre acceso e participación en licitacións internacionais.
  • Procura de Licitacións de Organismos Multilaterais.
  • Alertas personalizadas sobre procesos de licitación.
  • Información sobre Compliance.
  • Accións de información e difusión sobre licitacións internacionais como vía de internacionalización da empresa galega.

  • Información e promoción da participación das empresas de Galicia en licitacións.
  • Procura de oportunidades: licitacións, contratos, ferramentas de procura, socios, provedores etc.
  • Información personalizada sobre procesos de licitación e procura, de sectores e produtos, segundo as principais clasificacións.
  • Información sobre o procedemento de cada licitación e acceso á documentación necesaria para participar.
  • Noticias e reportaxes relacionados coas licitacións como parte da estratexia de internacionalización das empresas.

  • Dirección de comunicación externa e xestión das relacións cos medios.
  • Coordinación e edición de publicacións.

  • Información e asesoramento sobre prevención de riscos laborais.

  • Apoio técnico e asesoramento no fomento da igualdade laboral na empresa.

  • Control da xestión económica e orzamentaria.

  • Control da xestión das infraestruturas informáticas e atención ao usuario.