Estrutura funcional
Para cumprir cos seus obxectivos fundacionais e prestar servizo da maneira más eficiente posible, a Confederación de Empresarios de Galicia organízase en distintos departamentos, que conforman a súa estrutura funcional.
No seu conxunto, eses departamentos constitúen a área executiva da Organización, e dependen directamente da Secretaría Xeral.
- Asistencia á Presidencia.
- Coordinación e supervisión do funcionamento dos departamentos.
- Fomento do asociacionismo empresarial.
- Asesoramento á Presidencia da CEG nas relacións institucionais e protocolo.
- Xestión da axenda da Presidencia da CEG. Supervisión e coordinación das relacións externas.
- Organización e supervisión de eventos e actos empresariais da Presidencia e do seu Consello Asesor.
- Apoio aos servizos e departamentos da CEG nas actividades que organicen.
- Apoio á Secretaría xeral da Confederación.
- Xestión administrativa
- Interlocutor coas administración públicas e axentes sociais a través da participación en órganos consultivos da Comunidade Autónoma.
- Elaboración de estudos, informes e propostas en materia laboral e asuntos socioeconómicos.
- Asesoría legal, fiscal e sobre asuntos xurídicos.
- Xestión dos recursos humanos
- Promoción do autoemprego. Asistencia a emprendedores.
- Formación para o emprego.
- Prácticas en empresas.
- Orientación profesional personalizada.
- Captación de ofertas de emprego.
- Axudas públicas e financiamento para empresas.
- Apoio á participación en proxectos europeos.
- Información e asesoramento sobre políticas europeas de interese empresarial.
- Mercado interior europeo: libre circulación de persoas, mercadorías, servizos e capitais.
- Procura de socios en mercados internacionais.
- Como socios da Rede EURES- T, servizos de apoio e asesoramento aos traballadores e empresas que operan na Eurorrexión Galicia – Norte de Portugal.
- Como membros da Enterprise Europe Network, servizos de apoio á empresa no mercado europeo.
- Información e asesoramento sobre acceso e participación en licitacións internacionais.
- Procura de Licitacións de Organismos Multilaterais.
- Alertas personalizadas sobre procesos de licitación.
- Información sobre Compliance.
- Accións de información e difusión sobre licitacións internacionais como vía de internacionalización da empresa galega.
- Información e promoción da participación das empresas de Galicia en licitacións.
- Procura de oportunidades: licitacións, contratos, ferramentas de procura, socios, provedores etc.
- Información personalizada sobre procesos de licitación e procura, de sectores e produtos, segundo as principais clasificacións.
- Información sobre o procedemento de cada licitación e acceso á documentación necesaria para participar.
- Noticias e reportaxes relacionados coas licitacións como parte da estratexia de internacionalización das empresas.
- Dirección de comunicación externa e xestión das relacións cos medios.
- Coordinación e edición de publicacións.
- Información e asesoramento sobre prevención de riscos laborais.
- Apoio técnico e asesoramento no fomento da igualdade laboral na empresa.
- Control da xestión económica e orzamentaria.
- Control da xestión das infraestruturas informáticas e atención ao usuario.